Anime4 :: World

World

عکس هاى فوق العاده

Anime4

همینه که هس 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

بای تا های😋😉😅😘

به جهنم(دلم بند نى)
باى👋🏻

منم همین حسو دارم😜😜😜😜😛

اما من جدى گفتم!
چرا راستشو نمیگى؟
ترسو!

 😕😕😕😕🙁🙁🙁🙁🙁😔😔😔😔😔😔😔

😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑😶😶😶😶😶😶😶😶😶

نمیدونم چرا حس میکنم دروغ میگى!

نتم در حال اتمامه 😢😭😓

واقیت

دخترم

۱۲ سالمه 

از اخلاقت خوشم اومد اومدم سایتت

خب واقعیت:

من وینام و یک دخترم(دیگه حوصله دروغ گفتن رو ندارم)

جداً هم١٤سالمه

دى ماهیم(یک ماه ازت کوچیک ترم)عق!

واقعا هم ادرس وب آریانا رو ندارم

حالا تو واقعیت رو بگو(ببین من گفتم مدیونى اگه باز دروغ بگى!)

گفتی بگم می گی مگه شماره شناسنامس نازمی کنی

 

چه سوال مسخره ای

می خوام برم 

 

 

خخخخخخخخخخخخ

اسککککککل فک می کنی واقعن هکرم اگه هرکر بودم الان اینجا نبودم ولی هرجورمخای فک کن آزادی

اذرى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

ادرس وب آریانا رو میخواى چیکار؟

آذر

آدرس وبی که آریانا فعاله تو روبه من بده

وا 

ساعتام چه ربطى داره؟

بگو تا واقعیت رو جداً بگویم

اگه امکانش  هس ماه تولدت رو بگو  اونم راس😅

ببین یه بار دیگه دروغ بگی .......

من به ساعت کامنتات نگاه کردم تویا دبیرستایی یا داشگاهی😛😛😛 بره چی هی گوه می خوری بعد هنوز به من می گی غیر قابل اعتماد🤔

اوهوع(کجاشو دیدى؟)

من اعتماد به نفس ندارم!

اعتماد به سقف دارممممممم!

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂

درمورد سنم که................

چه جالب!(هم سنیم)🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂

ماهم هم کاملا اشتب میگى! (حتى نزدیک ماهمم نگفتى!)🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

اعتماد به نفست تو حلقم فک می کنی خودت قابل اعتمادی🤔

وینایی😅

 یه پسری که ازلاس زدن خوشش میاد که ماشالا ماشالا همه پسرا این جورین یا اینکه یه دختر روانی هستی 😂😂😛😛

اگه پسری تو رنج ۱۲تا۲۰ سالی واگه دختری تومحدوده ۱۲تا ۱۵

زیاد به این چیزا توجه نمی کنم ولی فک موکونم آبانی یا خردادی هستی

من ۱۴ سالمه سنتو بگو تا بقیشم بگم

خاک تو سر دروغگوت کنن

نوچ نوچ نوچ نوچ

به تو اعتمادى نى!!!!!!!!

 

به نظرت من کیم؟

چند سالمه؟

به نظرت اخلاقیاتم به کدوم ماه میخوره؟

اگه بالایى هارو جواب بدى من واقعیت رو میگم(ولى خب تا الان هم واقعیت رو گفتم!)

اون روز دروغ گفتم😛😛😛😛

من هنوز دبیرستان نرفتم🤣🤣🤣

هنوز یادم نرفته سنتو نگفتی حواست بلشه فک نکنی نفهمیدم😉

اول تو بعدش جواب می دم😅

سنتو بگو 

عق عق عق عق

بگیر جلو خودتو!

بوى گندش تمام وب و گرفته

اوقققققققققققق🤢🤢🤢🤢🤢😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

این رو جان کسى که دوستش دارى عین ادم جواب بده!

 

متولد کدوم ماهى؟🧐🧐🧐🧐🤔🤔🤔🤔🤔🤔

اگه جایی پیدا کردی به منم بگو وقتی حالم خوب شد نمی خوام باتو بحرفم استفراغم می گیره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

بعد نفهمی نه  ویرگول داره😏

اخییییییییییى!!!!!!!!

من امروز شارژ شارژم(تا خالى نشم ول نمیکنم)

خود دانى حالا!

تو نشد یکى دیگه!😝😝😝😝😝😝🤣🤣🤣🤣🤣🤣

تازه

راه رو بلدم گم نمیشم(تو نگران حال مخوف خودت باش)🤣

 

خخخخخخخخ هرجا میرم از دستی اشتب می نویسم فک موکونم اعصابشون بهم می ریزه🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ببینم تو مدرسه میرى؟

نمیتونى عین ادم بنویسى؟🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨

جمله اولیت اصلا معلوم نى چى نوشتى!!!!

جدی گفتم می خوای برو من امروز حالم بده حاله دعوا کردنم ندارم فعلنام ذخیره ی دعوا دارم پس باخیال راحت برو گورتم گم کن شاید دلم برات سوخ🤣🤣🤣🤣🤣🤣

آره برو گمشو من نازکش هم دعوام نیستم(توجه کردی تو فارسی این خور کلمه ای نیس🤔

واقعن نفهمی نه هروق بخام میام هروق بخوام میرم به هم ربطی نداره😛😝🤣🤣🤣

 

 

 

 

 

😕😕😕😕😕😩😩😩😫😫😫😫😫😶😶😶😶😶😐😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑😬😬😬😬😬😬🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

پیشنهات همینه؟

اصلا من چرا برم؟

خودت برو!!!!!!!!!!

تو اینجا اضافه اى!😂😂😂😂😂😜😜😜😝😝😝😝😛😛😛😛🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

برو گمشو کسی التماست نکرده بمونی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

حوصلم سر رفته!

من دعوا موخوام😢😢😢😢😢😢

کل کل موخوام😭😭😭😭😭😭😭

شما که بخارى ازتون بلند نمیشه!😩😩😩😩😫😫😫😫

وبى رو سراغ ندارین برم باش دعوا بوکونم!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😕😕😕😕😕😕🧐🧐🧐🧐🤨🤨🤨🤨🤨

سلااااام بر همه!

هیچى!

ما اصلا راجب به تو چیزى نگفتیم!(اره جون خودمون!)😛😝😝😝😝😝☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️😜😜😜😜😜😜😜😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

می حرفیدیم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

مى حرفیدیننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چى میگفتین حالا(منم فضوللل)😂😂😂

حالا چى بهم میگفتین؟؟؟؟؟؟؟

 

زود تند سریع یکى به من توضیح بده

بدووووووییییییددددددددد 

(فقط یک روز نبودم هاااااا)🤔🤔🤔🤔🤔🤨🤨🤨🤨🤨🤨😫😫😫😫😫😫😫😫😢😢😢😢😢😢😢😢😢😠😠😠😠😠😠😠😡😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯😳😳😳😳😳😳😳😳😳😱😱😱😱😱😱😱😱😱

شما دونا دیوونه اید

دییییییییووووووونهههههههههههه!!!!!!!!!!!!!

(فکر کنم خودتون هم بدونید!)🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

سلام!!!!!!!

 

جییییییییییغغغغغغغغغغغغ

وبم رو نابود کردیییییییین

پنجاه تا کامنتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یکمى زیاد نیست بنظرتوننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان رفتى دیگه؟؟؟؟!!!!

 

خاک تو سرت حداقلا خداحافظى کن بعد برو!!!😂😂😂😂

 

خدافظ👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻😜😜😜😜

میدونى چیه!

من به این متفاوت بودن افتخار میکنم!!!!

مردم همشون که نباس مثل هم باشن 😉😂🤣😛😆😝😜

ما خاصیم!!!!!!!!!!

😂😂🤣🤣🤣🤣👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

شاید فردا حال داشته باشم(چون بیکارم!)

خخخخخخخخ توهم یاد گرفتی فک کنم تا یه مدت دیکه تمام جهان یاد بکیرن🤣🤣🤣🤣

خاک تو سر هردومون حتا خداحافظی کردنمونم واقعی نیست با بقیه عالم فرق داره🤔

منم حالو حوصله ندارم

خاک تو سر بیحالمون کنن

باى تا هاى👋🏻

خزشدی حوصله جواب دادن بهتو ندارم 

بای فر اور تایم

مگه ادم راض بین خودش و خودش هم داره؟🧐🤔🤔🤔

خب اگه اینجوریه منم باید بفهمم با کى دارم میحرفم!

گفتم که!

من به خورد و خوراک شما دست نمیزنم!

راض بین خودت وخودت🤔

 

من نباید بدونم با چه جور آدمایی می حرفم

 

 

بازم داری می خوریا حواست حس من که زود جواب می دم

اونش دیگه یه راضیه بین ما دو تا

 

ربطى به فضولا نداره!😂😂😂🤣🤣🤣🤣😜😜😜😝😝😝😉😉😆😆😆😆😛😛😛😛

 

چون تو دیر( ج ) میدى

چرا دیر جواب می دی🤔

خوشم میاد تو مغزت هیچی نداریا🤣🤣🤣

پس بره چی اون شب گفتی آری باید مواظب وینا باشه🤔

مگه از خودش نپرسیدى؟!

 

من که خبر ندارم!!!!!!😂🤣

 

من فقط میرفتم دعوا کمک وینا اینا😂🤣😜😛😉😝😆

خوب دارم فک موکونم ولی همش مطمعن تر می شم 🤣🤣🤣🤣

 

بیا بحث عوض کنیم خوشم نمی یاد😓میگم من هنوز یه چیزی رو نمودونم چی شد وینا وآری باهم آشنا شدن که بد دعوا شده🤔

در دختر بودن وینا که شکى نى!

 

اما براى من..........................

هر جورى دوست دارى فکر کن(اما بهت میگم که نظریه ات کاملا اشتباهه)😉😜😉

یکم بیشتر فکر کن شاید به یه جایى برسى!😂😂😂🤣🤣🤣🤣

نه کوچولو بهمین زودیا آتش بس نمی دم

درحال سنجیدن اخلاقیاتتونم وتا الان به نتایج خوبی هم رسیدم 

فک مو کونم وینا دختره وهرچی میگذره مطمعن تر می شم اما تو فک می کنم همونی والبته بسیار ساده لوح

این بود تفسیر من🤣🤣🤣

 

کوچولووووووووووووووو

موچولووووووووووووووو

😜😜😜😝😝😝😝😛😛😛😛😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😉😉😉😉😉😛😛😛😛😛

چه زود میرى!

 

وچه زود اتش بس اعلام کردى!😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😝😝😝😝😜😜😜😜😜😉😉😉😉😉😉😆😆😆😆😆😆😆😆

من همیشه نگرانتم تو نباشی باکی دعواکنم😂😂

من دیگه باید برم فلن😚

از کى تا حالا نگران منى؟

خودت حواست باشه دارى زیاده روى میکنى!(نمیخواد حواست به من باشه)

 

اخییییییى

کوچولوووووووو

باشه دلم واست سوخت(نمیرم دیگه!)

پیشت میمونم

اگه به خوردن ادامه بدی بالا میاری اونوقت نمی تونی دعوا کنی بره خودت می گم

 

 

نه تورو خدا نرو بری گریه می کنم

چیزى رو که تو میخورى دلیل نمیشه من بخورم که😂🤣😉😝😜

 

باشه نیا

خودم میرم

بهتر از هیچیه که!!!!🤣😂😝😜😉

گوه نخور کوچولو جون 

اگه هرچی بگی گوش بدم ونرم رومخت حال نمی ده که 🤣🤣🤣🤣

عققققق!!!!!

 

چقدر تو دیگه شیر برنجى!!!!!

اومدى؟

🤣🤣🤣😂😂😂

این سایت آریانا نیس 🤔

اگه اونه نمی یام من بره خودم حدوحدودی گزاشتم 😜

 

پایه دعوایى؟؟؟؟

بیا یه وب که بهت معرفى میکنم😂🤣😉😉

اون منتظر بود دعوا کنه ولی تو....

دهنمو وانکن کوچوووولووو

۳_۱۲=۹

مدرسه که میری نه🤔🤣🤣🤣🤣🤣

اوه جدى؟

چطور؟

حتمن بچه ای🤣🤣🤣🤣

 

تو هیچ شباهتی به اون آرسیما نداری جهت اطلاع

 

کى؟ تو و وینا؟؟؟؟؟؟؟

تورت کنه؟ 

یعنى چى؟

اخه همچین گفتى نه سال ازت بزرگترم فکر کردم میدونى چند سالمه!!!!!

من نمیگم!!!😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂

نظرت چیه سنمون بهم بگیم من که می گم۱۷

نه باید بدونم🤔

راستش یکی از دلایل اینجا بودنم اینکه حس می کنم علایقمون مثه همه😅

 

 

 

 

 

بله آخه یه جوری گف هدف دارم انگار می خاد تورم کنه ولی نمی دونه.....

مگه تو میدونى من چند سالمه؟😠🤨

 

هوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینکه اسم و جنسیت و سنت رو بگى!

 

من فقط یکبار پرسیدم!(یکبار جزو اصرار حساب نمیشه بیشتر محض کنجکاویه)😉

درمورد اینکه کیم وینا پرسید منم گفتم حوصله ندارم شخصیت جدید بسازم ولی مگه می فهمین یه مش نفهمید دیگه چه می شه کرد🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

 

 

من ۹ سال ازت بزرگ ترم😛

اوه!

انقدر اخلاقامون شبیه همه که اینو میگى؟؟؟؟؟؟

تا حالا به شباهت اخلاقامون دقت نکرده بودم🧐🧐🧐🤔🤔🤔🤔🤔🤔

خوب شد گفتى!

 

من که الان تازه با تو دارم حرف میزنم!

به وینا میگى مگسسسسسسس؟؟؟؟؟🙄🙄🙄🙄🙄🙄😯😯😯😯😧😧😧

نه  ولی همه قبل یه ساعت کم می آوردن🤣🤣🤣🤣🤣

در چه ارتباط اصرار نکردی🤔

 

یعنى تا الان توى هیچ دعوایى نبرده بودى که انقدر با ذوق و شوق این رو میگى؟😂

 

اها!

حتما منم دخترم ٣سالمه🤨

تازه!

من اصلا اصرار نکردم که!!!!!!!!!!!

من فک مو کونم تو همون وینایی ولی مهم نی چون آدمش فرقی نداره من فقط یه چیز موخومان راستی مگس جون تو بره چی باهام تا الان می حرفیدی 🤔

خوب چون اصرار می کنی میگم😜دخترم ۱۲ ساله🤣🤣🤣🤣

بره اینکه حدود یه ساعت داشتیم دعوا می کردیم تا بعدش کم آوردی ورفتی واین رکورد خوبیه

من نباید بفهمم براى چى با من دعوا میکنى؟

😑😑😑😑😑😑😑😑

به تو چه😛🤣🤣🤣🤣

 

 

دلم می خاس بیام😛🤣🤣🤣🤣

 

کى هستى حالا؟

دخترى یا مثل منى؟

چند سالته؟

اسمت چیه؟

چرا میخواى با من دعوا کنى حالا؟

براى چى اومدى اینجا؟

هوم؟🤨

بهت پیشنهاد میکنم سر به سرش نزارى!

های بازنده خوشم اومد کم آوردی  رفتی😛😝🤣🤣🤣🤣🤣

باشه

 

😶😐😑

چى؟

چرا با من؟

مگه من چیکار کردم؟

نمیدونم!
از خودش بپرس
من نظرات رو باز میزارم!
خودت باهاش بحرف!
من فردا امتحان دارم به خاطر همین امروز نیستم!😭😢

😰😨😐😶😑

تو دیوونه شدى؟

باورم نمیشه!

 

چى میخواد حالا؟

چى میگوید

اوهوم😢

میخواد باهات دعوا کنه!😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣
چرت و پرت(بقیه چى میگن اینم همینو میگه!)

سلام

اینجا چه خبر است؟

وایسا ببینم!🤨🤨🤨🤨🤨

تو همون بیتایى که من و مسخره کرد؟

اینجا چیکار میکنى مردم ازار؟

هااااااااا😠😠😠😠😠

اِ
ارسیما اومدى!
چه خوب!!!!!!!
خودت دیگه جواب این بچه پررو رو بده
من دیگه دیوونه شدم

بله فک می کنم (محض رو کم کنی بفهمی حرفات اهمیتی نداره)😛😝😝😝😝😝😝😝

شما انقدر فکر نکن و فسفر نسوزون(محض اطلاع ته میکشن)🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

وایییییی باورم نمیشه حرفام برات اهمیتى نداره(دارم میمیرممممم😭)
😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

موندم کدوم آدم بیشعوری گول تورو می خوره😓هرچن برام مهم نیس چی می خوری اما گفتم تایید نکن نگفتم تایید می کنم🤣😜

 

قبل اینکه بگم هدفم دعوا کردنه دقیقن فک می کردی هدفم چیه مگس جان🤔

 

به خودم مربوطه کاردارم یا نه وقتی مثه یه آدم بیشعور تو وب یکی دیکه ظر می زدی هم به این چیزا فک می کردی🤔

اوه فکر میکنى کم گول من رو خوردن(خودت تا الان میدونى چقدر گول خوردى و خبر ندارى اقا)🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
من اصلا به تو فکر نمیکنم
نه به تو و نه به کارات
کارایى هم که میکنم بى دلیل نیستن(حتما یه قصدى توشون هست که انجامشون میدم)

ان قد ضایع دختر بودنتو تایید نکن😜

🤣🤣😂😂😂
جداً فکر میکنى من دخترم؟
(نتیجه میگیریم تو هم جزو همون خرایى هستى که گولشون میزنم)😝😝😝😝😝😝

من اومدم دعوا نیومدم فکتای اخلاقیمو برات توضیخ بدم 

خیر نیستم😉

 

چه جالب اولین باره یکی رواز گمراهی دراوردم 😂می دونی معمولن گمراه می کنم🤣😜

 

 

 

هوووووووووووی آرسیما کدوم گوریی من دعوا می خوام

من چمیدونم کدوم گوریه؟

یعنى تو هر روز میاى اینجا واسه دعوا؟
اوه جداً گمراه میکنى؟بت نمیخوره

کار ندارى تو؟
والا

😂😂😂😂😂😂😂

اصن بامزه نیستی مگس جون خودم می دونم جهت اطرالعت باید بدونی مغز انسان قابلیتش خیلی بیشتر ازاین حرفاس وانسانا فقطازچن درصدش استفاده می کنند ومن میزانشو بالا بردم😜

البته تعجب نمی کنم تو مغز فندقی بفهمی چی میگم

منم می تونم انگلیسی جواب بدم ولی مثه تو جوگیر نیستم🤣😂😅😒

ببینم تو هک کردن بلدى؟
مگه نه؟
راستى!

اگه من رو میشناسى پس بهم بگو من کیم؟

واییییییى خدارو شکر بهم گفتى انگلیسى بلدى!
وگرنه در گمراهى میموندم😂🤣🤣🤣🤣

به تو ربطی نداره🤣😜

۲۲۰ 

(ازون جایی که از آی کیو یه پایین رنج می بری باید بگم منبع فهمیدن دختر بودنت بهت ربط نداره 🤣۲۲۰هم آی کیو مه😂🦁

Total wisdom

Is the nighest of the IQ 160

یه چیز جالب الان مطمعنم دختری

جدا مطمئنى؟
اونوقت از کجااا؟

وقتی گفتم فازتو نمی فهمم تعریف نبود منظورم این بود چه طور بااون عقلت که انقد ازش حرف می زنی اومدی بلاگ 

آی کیوت چنده ۱۰ یا۲۰😅😓😜

اوهوع کجایى تو بچه
دههههههه-بیستتتتتتتت
اى کیوى من صد و چهله😝😜
چى فکر کردى کوچولو 
ببینم اى کیو خودت چنده ؟
هااااااا؟😂😂😂😂😂😂😂

فعلن با آرسیما خالی شدم ولی هروق دعوا لازم داشتم میام اینجا خوشال شدم یکی پایه دعوا یافتم به عنوان اولین نفر که اینو بت می گه😶😋

فایتینگ😂😅😓😜

جدا با ارسیما خالى میشى؟
اوکى 
بهش میگم بیاد باهات دعوا بکنه

من فک مکنم تو آرسیمای اون شب نیستی اون آرسیما جواب می داد ولی ادعای عقل واین جور چیزا نداش تو هم یه آدم مارملکی که اگه اون شب بودی حتی اگه خفت می کردن همون جوری جواب می دادی ولی اون رف

 

نظرم عدض پسر نیستی ترا جنسیتیه😏😒😢

جدیا شبیه پسرا نیستی اگه بودی ارسال نظر آزاد بود

من همچنان نمی گم دختر یا پسر ولی توسنم راس گفتم

من ازون آرسیما یاد گرفتم همیشه خداحافضی کنم ولی همچنان باشم 

راستی فک نکن گول حرفاتو خوردم می خوای دستم بندازی ولی کور خوندی من خام نمی شم ان قد میام که به گوه خوردن بیفتی ولی بلایی از تو به من نرسه🤣🤣😊😉

اوه جدى؟
میدونى من کیم اصلا؟
دیگه هیچوقت دنبال من نگرد
نمیتونى پیدام کنى😂😂
من مثل یک نخ میمونم که توى هم پیچیده شده!
هر چى بیشتر دنبالم بگردى بیشتر توى این گره گیر میافتى!😅😉😂
من عمرا به غلط کردن بیافتم حواست باشه خودت نیافتى!

بچه جون من باید ۱۰:۳۰برم اگه می خوای بیای بیا

امیدوارم بعدا دوباره بیاى وب
پایه دعوا هستم شدیییییییید😂😉
از دیدنت هم خوشحالم(با بقیه فرق داشتى!)

مگس جونم من خودم تو بلاگ مطل نمی کنم ومثه خیلی ها شماره به بلاگ نمی دم وهنوزم فازتو نمی فهمم 

می تونی بپرسی کیم ولی اون وقت باید یه چهره جدید پیدا کنم که فعلن علاقه ای به ساختنش ندارم  ولی من واقعی دعوا رو دوس داره 

 برام تو یا هرکس دیگه ای ارزش ندارین بیشتر سرگرمی بود

 

من فک می کنم پسری بهم بگو فک می کنی دخترم یا پسر

من گوشیم شارژش تموم شد

درمورد تحدت خفخون بگیر  عدد این حرفا نیستی آخه مگس چی هس که تحدیدش چیزی باشه

 

خب.....................
هیچکس من رو نمیفهمه(من یک مجهولم(واسه همه))
خوبه خودتم فهمیدى من یک پسرم!(تا حالا کسى نفهمیده بود) (خرن دیگه!)اما مثل اینکه تو فرق میکنى با همه(پررو نشى ها اما باهوشى)
منم عاشق دعوا و شیطنتم!
فکر کنم دختر باشى!     درست میگم؟

مواظب این مگس کوچولو باش ها
یهو دیدى یک مگس شد صد مگس

حواست به خودت باشه

شاید بلاهاى من یهویى بر سرت نازل شد😝😜😉

هععععععععععععى

 

چقدر حال میده سر کار گذاشتن یک ملتتتت

مخصوصا اونایى که ادعا دارن!😉😉😉

من ارسیما رو میشناسم

طرف ماست(البته جدیدا طرفدار ما شده!)

انقدر التماسش کردم تا بیاد

گفت من خداحافظى کردم دیگه نمیام

اما به خاطر من دو سه بارى اومد(فکر کنم میخواست انتقام اون موقع رو بگیره)😉😉😉

نچ نچ من به تو فکرم نمی کنم مگس جون فقط می خاستم حقیقتو اون جا روبفهمم که فهمیدم

این حقیقت که تو لیاقت لنگ پهن کردن برای من نداریرو آویزه گوشت کن

 

فاطیمام خودتی😉

پشه جون

اینقدر واسه خودت یه چیزى نباف(من به باهوش معروفم)
درسته که هنوز مونده تا یه باهوش فوق العاده بشم!!!!!
میتونم بپرسم واقعا کى هستى؟
شاید تو هم جزو اون افراد باشى!

نوچ نوچ نوچ نوچ
من فاطیما نیستم😉
فاطیما خودش واقعیه
میتونم بهش بگم بیاد برات حرف بزنه

برو ببینم 

 

راستی کوچولو تو توسطح من نیستی اومدمو قلقکت دادم تا همه چیز اون صدو پنجاه را بدونم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣هیچ بیتایی در کار نبس من یه بلاگیم البته اون بیتای عوضی واقعن پسره اما بهتره بدونی تو هیچ چی نیستی اگه بودی به همین راحتی اینارو لو نمی دادی 😪

فعلن بای بای کوشوووووووولووووود😘😘 الان دیگه واقعن برو تودستشویی پیش دوستات

آآآآآآ
تو فکر کردى من همه چیم رو لو میدم
نوچ نوچ نوچ نوچ
اونقدرام بى کله نیستم
شعار همیشگیم:هیچوقت به هیچکس اعتماد نکن 
چون خودم همه رو گول میزنم میگم😂
به نظرت فاطیما اینارو بخونه چى میگه؟(راجبم چى فکر میکنه)
صد در صد فردا یکى میزنه پس کلم و میگه دیوونه😂

من هروقت بخام میام هروقتم بخوام می رم وتا اون جایی که می دونم تو بچه ای کوشششششششولووووووو 🤣🤣🤣🤣🤣

ببین کارى نکن برم تو جلد ارسیماییم تا لهت کنم
یا تو جلد اسمایى تا فحشت بدم
یا تو جلد فاطیماییم تا باهات منطقى برخورد کنم
و............................
ماشاءالله چقدر چهره متفاوت دارم هاااااا😅😅😂😂😂😂

یکی دیگه از دلایلی که باید برام لنگ پهن کنی هینه همیشه پسرا بخاطر احساسی عملکردن دخترا برندن پس یا لا لنگ پهن کن

برو بشین درسات رو بخون بچه!🤨
فکر لنگ انداختن منم از سرت بیرون کن!
عمرااااااااااااااا

خصوصیه همونی نه😉

درمورد هم جنس هم تجربه ثابت کرده پسرا تو جواب دادن ماهر ترن🤣اما دخترا یخه چیز دیگن😉

 

کدوم خصوصى؟

خب میدونى من اخلاقاى پسرونه هم کم ندارم هاااا
(اخلاقاى گندم به پسرا شبیه)😅😅😅😂😂😂😂

آره واقعن باحال بود پس هستی منم خیلی حال کردم 

 

می دونی بعضی وقتا خودمم نمی فمم کیم ۳ ساعت فک می کنم الان اون آرمیم یا اون اکسواله کی باشم دعوا درس شه

 

می گم خدا رو چه دیدی شاید همزادیم ولی دوستای من به هم دیونه نمی گن چون هنوز نفهمیدم چه جور آدمیم🤣🤣🤣

منم نمیفهمم کیم(خیلى عجیبه)
گاهى اوقات که میگن از خودت بگو نمیدونم چى بگم!😂😂😂

جدى؟
خب تو پسرى میتونى خودت رو کنترل کنى
اما من نه باید حتما به یکى بگم😅😅😅

کجا رفتی دوباره کم آوردی🤣🤣🤣🤣

من کم نمیارم
عمراااااااااا

کار من اذیت کردن دیگرانه(از قصد نیست هااا اما میشه دیگه)
چه میشه کرد

حسم درس می گه؟

چى؟

نه بابا!
من اصلا شین هه رو نمیشناسم
تازه!
شین هه که دوست آریانا است.

یعنی اون روز باتو حرفیدم چه بامزه ولی اگه پسر بودی باحال تر بود اون یه پسرو بازونده بودم 😖

 

تو همجنس خودت رو مسخره میکنى؟

واى نمیدونى چقدر خندیدم اون روز😂😂😂😂😂

جوابتو ندیدم جالب بود جالب ترم شد 

دیدی باید جلوم لنگ پهن کنی اون روز جلوم کم آوردی 🤣🤣🤣🤣🤣

واما درباره چن نقشه بودنتم باید جلوم لنگ پهن کنی چون من خیلی ازت تواین کارا جلوترم وازون مهم تر هم اینه به این راحتیا لو نمی دم 

 

می گما آدم جالبی هستیا😉

در مورد اون روز مجبور بودم هیچى بهت نگم(وگرنه آریانا شوتم میکرد بیرون)

منم معمولا لو نمیدم اما این یکى واقعا اعصابم رو ریخته بود بهم


بعضى ها مخصوصا فاطیما بهم میگن دیوونه😂😂😂

چن سالته ازم کوچک تری 

جوابت رو دادم که
بخونش

جواب 😑

قبل بحث لنگ اندازی جواب اکه واقعن دختری باید بدونی هیچ وق نمی تونی یه پسر مثه منو دور بزنی پس درهرصورت جلوم لنگ می ندازی🤣🤣😉

حالا لنگ بینداز ببینم😂😂😂😂😂😂😂

آرسیما آخه می دونی من خودم یه مدت هم بیتا بودم هم رها🤣🤣🤣🤣ولی به جون خودت از شما ها باحال تر بودم کسی رم اذیت نکردم

 

 

زود باش جلوم لنگ بنداز

الان من تمام کارام رو بگم که تو باید جلوم لنگ بندازى😂

دارم فکرای بد می کنما رابطه😶😏😢

ببینم خصوصی منو دیدی اصن دیگه معرفی نداره همونارو بگو می دونی چیه لازم معرفی ندارم فقط به من بگو ببینم آرسیما دقیقن دوستته یا دشمنت وتو همونی که آرسیما گف آری باید ازش مواظبت کنه

 

ببینم شما که پسر نیستین هستین

 

جواب سوالم بده به جون خودت امروز کانون ریدم باید بشینم بخونم 

قول بده بفهمى به خدا
تو که منحرف تریییییییییى!
خب....................
به نام خدا
وینا هستم
چهارده سالمه دى ماه میرم توى پانزده سال
دخترم هستم
اسما اولى و اخرى رو که یادته!(اون خود اسماى واقعى بود)
و اما اسماى وسطى من بودم(یعنى به جاش نقش بازى کردم)😂😅
ارسیما هم خود بنده هستم(دیدى فکراى بد میکنى!)
نقش فاطیما رو هم بازى کردم اون وسط ها(نگفتى این یکى رو)
و نقش یکى دیگه رو هم بازى کردم که نگم بهتره(خوبه کسى هم نفهمید این چهار نَفَر فقط منم)😂😂😂😂

الان به نظرت من چه کسى میتونم باشم؟

چی رو فهمیدم🤔 ببین من بایکی دعوا می کردم بعد اتمام وا گف به وینا بگو ...... ولی بعد با هم تو یه جبهه با اونا دعوا می کریدین

اگه می خوای معرفی کنم خودمو اول تو خودتو معرفی کن هرچی باشه اول من پرسیدم 😊

 

خییییییلی آدم منفی هستی منظور نداشتم 😉 

الان من جواب اسما رو چى بدم؟
تو که نمیدونى کیه
تا جواب قانع کننده بهش ندم ول نمیکنه

قول میدى به کسى نگى؟😂
من چجورى خودم رو معرفى کنم؟
نمیتونم برات خصوصى بفرستم که!
حتما خیلى دلت میخواد بدونى رابطه ما با هم چیه😅
مگه نه؟

همونی که با آرسیما قبل شما ها می حرفید 

 

ببینم یعنی واقعن نفهمیدی یا خودتو زدی نفهمی

 

الان توواسما با آرسیما دوستین یا دشمن اصن اون آخر دختر بود یا پسر

 

تا جایی که من دیدم دوستت وتو وقبلشم آرسیما شروع کرده بودا 

گفتم نگی نفهمید

میدونم که رابطه ما ها رو فهمیدى!
منظورت از تولید مثل رو میخوام!
منظور حرفت رو بهم بگو
و من هنوز نشناختمت
واسم یه مجهولى!
خودت رو معرفى میکنى؟

الان توهم آرسیمایی هم وینا هم اسما🤔

 

راستی به اون اسما بگو اگه همون اول که ریدمت یه سنگ روت می زاشتم الان شروع به تولید مثل نمی کردی

 

ببینین درظاهر دخترا من تواون سایت گفتم خدافظ دیگه نمی یام برا همینم اینجا جواب دادم شماهام یکم شخصیت داشته باشین ۱۰ بار شده می خوان برین ولی هستین😒 

 

 

 

میتونم بپرسم چه کسى هستى؟
خیلى دلم میخواد بدونم

یعنى چى شروع به تولید مثل میکنه؟

الان رفتیم دیگه
منم مجبور شدم به خاطر طرفدارى از اسما بیام تا بیشتر از این بخواطر من فحش نخوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan